Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2024 15:00:49 +0300

Tere!

Tartu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/00117 
aadressile Tartu maakond, Tartu linn, Ravila tn 79, Tartu maakond, Tartu 
linn, Ravila tn 79, Tartu maakond, Tartu linn, Ravila tn 79, Tartu maakond, 
Tartu linn, Ravila tn 79 (Tööstushoone, Elektriauto laadimispunkt 1, 
Piirdeaed, Elektriauto laadimispunkt 2) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tööstushoone püstitamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27105430>  (menetlus nr: 
343734), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Linnavalitsus) või menetleja (KAIDI PINTMANN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister